Sponsor links en de voorwaarden

Dit zijn websites die een (kleine) financiële-bijdrage leveren voor dekking van de exploitatiekosten van dit forum.
Gebruikersavatar
Peat
Site Admin
Site Admin
Berichten: 128
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51

Sponsor links en de voorwaarden

Ongelezen berichtdoor Peat » 28 Mei 2010, 19:05

Het Whisky forum is een non-profit instelling zonder winstoogmerk en heeft geen enkele commerciële band met personen of instellingen in de whiskywereld, anders dan deze “Sponsor links”.

Sponsorgiften worden gebruikt om de directe kosten van exploitatie zo veel mogelijk te dekken. Mocht daaruit ooit een overschot ontstaan dan zal dat volledig worden aangewend ter verdere verbetering van de forum-voorzieningen dan wel op een andere manier ten goede komen aan de geregistreerde forumleden.

Jij helpt ons, wij helpen jou. Voor een kleine jaarlijkse sponsorbijdrage krijg je het volgende terug:
  • Vermelding in de lijst "Sponsor links", met logo en tekst.
  • Bovenstaande vermelding linkt door naar je website. Het aantal kliks kan worden weergegeven (let wel dit toont alleen de directe doorverwijzingen via deze lijst).
  • Eenmalige vermelding van je sponsorschap in "Melding van wijzigingen in "Sponsor links".
  • Je logo in de loopkrant onderaan alle forum-pagina's.
Interesse om met een kleine financiële-bijdrage dit forum te ondersteunen ?
Vraag om de voorwaarden via het "contact"-linkje onderaan de pagina (dit is zonder enige verplichting)
Laatst gewijzigd door Matti op 25 Feb 2015, 15:59, 5 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2659
Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
Locatie: Zaandam
Contact:

Re: Sponsor links en de voorwaarden

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 06 Okt 2020, 18:19

Beste Voormalige of Toekomstige Sponsor,

In het verleden heeft u, of een van uw (voormalige) collega's een financiële bijdrage geleverd aan http://www.hetwhiskyforum.nl [HWF].
Of wellicht wilt u toetreden tot de fameuze ploeg Sponsoren die dit forum in de lucht zal houden.

Deze financiële bijdrage is de afgelopen jaren gebruikt om de hosting te betalen van de service provider waar ons mooie forum op draait. Als tegenprestatie is er een reclame banner van u als sponor onder aan de pagina's van Het Whisky Forum zichtbaar geweest.

Helaas is de bodem van onze sponsor pot in zicht gekomen en zijn wij op zoek naar sponsors die opnieuw een, of een eerste vrijwillige bijdrage doen om ons forum in de lucht te houden.
Als tegenprestatie zullen wij de reclame banner met link in ere houden, of toevoegen onder aan de pagina's van het Het Whisky Forum.

Tevens zullen wij op het forum aangeven dat u een van de (nieuwe) sponsors bent die ons weer een tijdje in de lucht houdt. Indien u het op prijs stelt kunnen wij ook op de Facebook pagina van HWF een melding van uw bijdrage doen. Indien gewenst kunnen wij deze tekst in samenwerking met u formuleren.

Aan deze financiële bijdrage zijn voor de rest geen rechten en/of verplichtingen verbonden.
Aan u de bijdrage die geheel ten gunste van het forum en de hosting is verbonden.
Aan ons de reclame banner met link op de landing pagina, plus eenmalig een vermelding op HWF en/of Facebook van uw sponsoring.

Met een minimale bijdrage van 50,- Euro kunnen wij weer een tijdje voort, maar mocht u meer willen doneren dan wordt dat ten zeerste gewaardeerd. U kunt dan reageren via de contact link onderaan deze pagina waarna u de verdere details voor de betaling zult ontvangen. Ook voor verdere vragen of informatie zonder verdere verplichting kunt u hier terecht.

Mocht u besluiten de sponsoring niet voort te zetten, dan vinden wij dat uiteraard jammer.
We zullen dan vanaf 01 januari 2021 de reclame banner met link van uw sponsoring verwijderen van de pagina's van Het Whisky Forum.

In afwachting van u positieve antwoord.
Met vriendelijke groet,
Het beheer en moderatie team van Het Whisky Forum.

>> == PS == <<

Het sponsoren door middel van een financiële bijdrage staat uiteraard ook open voor leden van Het Whisky Forum.
Hier zijn geen verdere verplichtingen aan verbonden, maar ook geen rechten aan te ontleden.
Neem voor de details contact op met onze beheerder Matti.
1 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}


Terug naar “Sponsor links”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast