Wat voor werk doe jij eigenlijk?

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
Gebruikersavatar
Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1304
Lid geworden op: 23 Jan 2013, 15:34
Locatie: Leusden

Wat voor werk doe jij eigenlijk?

Ongelezen berichtdoor Willem vd K » 08 Feb 2015, 23:48

In sommige voorstel-topics wordt het genoemd, in andere niet. Toch vraag ik het me, puur uit interesse, wel eens af: wat voor werk doet de forumbezoeker eigenlijk? Van sommige regulars hier weet ik het wel (een beetje), maar van veruit de meesten niet. Het is best leuk om eens te weten!

De vraag is dus: wat voor werk doe je eigenlijk? (of: wat doe jij voor de kost? ;))

En zoals het bij een echte topicstart hoort moet ik maar aftrappen neem ik aan. Ik ben zzp'er en werk (freelance) als regisseur, editor en/of cameraman in de Nederlande televisie business. Daarnaast run ik een eigen bedrijfje dat bedrijfsfilms, evenementvideo's, instructiefilms, productvideo's, etcetera maakt.

En jij/jullie? :goedgedaan
0 x
BAM! - ook op Facebook

Gebruikersavatar
OmeAnne
Senior
Senior
Berichten: 194
Lid geworden op: 08 Mar 2013, 11:29
Locatie: Aldeboarn

Re: Wat voor werk doe jij eigenlijk?

Ongelezen berichtdoor OmeAnne » 09 Feb 2015, 09:26

Mijn beroep is Test Analist, of functioneel tester, test engineer. Geef het beest je een naam.
Ik werk bij een semi-overheidsorganisatie waar de projecten bijna altijd wel goed gaan. Je zou kunnen zeggen dat wij testers ons werk goed doen! Maar dat is ietwat te kort door de bocht.

Het functioneel testen an sich doe ik niet veel meer, ik hou mij meer bezig met incidenten en de analyse er van. Ik verzorg testdata voor externe partijen en geef deze ondersteuning als zij aan het testen zijn tegen onze systemen.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe