verzekering van whisky flessen

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
Gebruikersavatar
Thewowbar1986
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 701
Lid geworden op: 11 Dec 2020, 19:05

Re: verzekering van whisky flessen

Ongelezen berichtdoor Thewowbar1986 » 12 Mar 2024, 22:19

Uridium schreef:Ik geef elk half jaar een uitdraai van m'n collectie op Whiskybase en de wijncollectie op CellarTracker door aan m'n verzekeringstussenpersoon. [EDIT: van de ASR :bigsmile ]
Die heeft iets aan de inboedelverzekering toegevoegd. Kost me 25 euro per jaar extra en dan zijn whisky en wijn gewoon verzekerd.
De Genevers, Cognac en Armagnac helaas nog niet, want er is geen site - naar mijn weten - die deze dranken indexeert.



Ik lees wijn. Zit je soms op vivino? Grt :goedgedaan
0 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’
Interesse in samples,stuur je email in pb voor de prijslijst
INSTAGRAM : Thewowbar_1986

Gebruikersavatar
Uridium
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 709
Lid geworden op: 23 Apr 2016, 23:10

Re: verzekering van whisky flessen

Ongelezen berichtdoor Uridium » 13 Mar 2024, 09:27

Thewowbar1986 schreef:
Ik lees wijn. Zit je soms op vivino? Grt :goedgedaan


Ik heb Vivino een tijdje geprobeerd, maar vond en hoop onzin in de reviews en ook de eigen teksten van Vivino. En heel veel classificatie- en indelingsfouten.
Cellartracker is een heel stuk beter; ik heb de betaalde versie (25 dollar per jaar).
Heel uitgebreide database en als er iets niet in staat, dan voegen ze het vliegensvlug toe voor je.
0 x
Afbeelding


Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten