totalatool schreef:Matti schreef:Net een Glen Scotia 12yo (de oude 40% variant). Helemaal niet bijzonder, maar zeker niet onprettig onder een aflevering Game of Thrones.
Je kijkt een dag te laat.
Als je dan correct wil zijn, 2 dagen te laat

totalatool schreef:Matti schreef:Net een Glen Scotia 12yo (de oude 40% variant). Helemaal niet bijzonder, maar zeker niet onprettig onder een aflevering Game of Thrones.

Matti schreef:A nerd is never late, nor is he early, he watches Game of Thrones precisely when he means to.
Ik zou dit alleen eerder onder de noemer "geek" scharen, waar ik dan zelf zeker ook onder val.JayDie schreef:totalatool schreef:Matti schreef:Net een Glen Scotia 12yo (de oude 40% variant). Helemaal niet bijzonder, maar zeker niet onprettig onder een aflevering Game of Thrones.
Als je dan correct wil zijn, 2 dagen te laat

totalatool schreef:JayDie schreef:Als je dan correct wil zijn, 2 dagen te laat
Nou, in de VS wordt het op de zondagavond uitgezonden, maar dan is het hier al maandag.
totalatool schreef::offtopicMatti schreef:A nerd is never late, nor is he early, he watches Game of Thrones precisely when he means to.
Hahaha, het duurde een paar minuten voordat ik het "oh ja!"-moment had, maar het belletje ging wel meteen rinkelen en ik had er gelukkig geen google voor nodig.Ik zou dit alleen eerder onder de noemer "geek" scharen, waar ik dan zelf zeker ook onder val.

MichelC schreef:Ik heb een fles Glen Turret 12 (70cl) gezien voor 40 euro, is dat een goede prijs en de moeite waard?
Zover ik kan vinden wordt Glen Turret 12 niet meer gemaakt.

Yapi schreef:Thuisgekomen met de Colheita 77 Krohn, ook de 63 mogen proeven.......
Yapi schreef:........ 2 slokjes porto uit 1890

Yapi schreef:zo, ook even wat port ingeslagen

Piet schreef:Yapi schreef:zo, ook even wat port ingeslagen
Tsja, op deze manier kan Port Ellen natuurlijk niet meer stuk

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten