Even voorstellen: reSeth11 (Robbert).
Even voorstellen: reSeth11 (Robbert).
Al enige tijd volg ik ongeveer om de dag dit forum. Ik lees graag over whisky, drink het nog liever en zet van de meeste flessen die ik koop een tweede opzij om op een later tijdstip nog van te kunnen genieten, of om te ruilen tegen iets nieuws.
Mijn interesse werd ongeveer een jaar of acht geleden gewekt en mijn eerste whisky (buiten ooit een Jack Daniels in een café toen ik zestien was) was een Ardbeg Ten, gevolgd door een Aberlour A'bunadh (batch weet ik niet meer) en daarna iets van Laphroaig. De minst lekkere whisky die ik ooit proefde was de Loch Dhu en de lekkerste kan ik niet echt kiezen, maar ik geniet wel erg van het meeste dat van Islay komt.
Mijn naam is Robbert, Seth in mijn forumnaam is de naam van mijn zoontje van 1,5 jaar oud.
Mijn interesse werd ongeveer een jaar of acht geleden gewekt en mijn eerste whisky (buiten ooit een Jack Daniels in een café toen ik zestien was) was een Ardbeg Ten, gevolgd door een Aberlour A'bunadh (batch weet ik niet meer) en daarna iets van Laphroaig. De minst lekkere whisky die ik ooit proefde was de Loch Dhu en de lekkerste kan ik niet echt kiezen, maar ik geniet wel erg van het meeste dat van Islay komt.
Mijn naam is Robbert, Seth in mijn forumnaam is de naam van mijn zoontje van 1,5 jaar oud.
0 x
Re: Even voorstellen: reSeth11 (Robbert).
Welkom Robbert.
.. en zo te zien mogen we je onder de noemer Whisky-aficionado plaatsen
.. en zo te zien mogen we je onder de noemer Whisky-aficionado plaatsen

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Welkom, Robbert! Leuk je verklaring van je forumnaam. Ik zat al aan de IT te denken, resetten van iets.
viewtopic.php?f=9&t=1474
Veel plezier hier!
reSeth11 schreef:buiten ooit een Jack Daniels in een café toen ik zestien was
reSeth11 schreef:De minst lekkere whisky die ik ooit proefde was de Loch Dhu
viewtopic.php?f=9&t=1474
Veel plezier hier!
0 x
Re: Bericht aan reseth11
Mocht iemand hem persoonlijk kennen,laat het hem weten aub.
Hij kan mijn berichten blijkbaar niet meer ontvangen en heb hem dringend nodig
mvg
Hij kan mijn berichten blijkbaar niet meer ontvangen en heb hem dringend nodig
mvg
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Ik viel zojuist echt heel hard van mijn stoel, toen ik bij toeval je collectie op whiskybase tegenkwam, Robbert.
Ik bedoel, ik wist dat je Ardbeg verzamelde, maar je doet er vrolijk even een gigantische serie Karuizawa bij en ach, wat Banff, Hanyu, Port Ellen, St Magdalene en wat zeldzame Yamazaki mag ook niet ontbreken natuurlijk.
Ik zie wel een paar grote gaten in je collectie: je hebt geen enkele Brora, en bijvoorbeeld ook geen Littlemill, Lochside of Rosebank...

Ik bedoel, ik wist dat je Ardbeg verzamelde, maar je doet er vrolijk even een gigantische serie Karuizawa bij en ach, wat Banff, Hanyu, Port Ellen, St Magdalene en wat zeldzame Yamazaki mag ook niet ontbreken natuurlijk.
Ik zie wel een paar grote gaten in je collectie: je hebt geen enkele Brora, en bijvoorbeeld ook geen Littlemill, Lochside of Rosebank...
0 x
what the..piep...!!
ook even gekeken, wat een collectie... kwijl.. dat doe je goed. hoe krijg je het voor elkaar?
ook even gekeken, wat een collectie... kwijl.. dat doe je goed. hoe krijg je het voor elkaar?
0 x
Ik gun iedereen zijn hobby, en weet ook dondersgoed dat veel mensen meer geld hebben dan ik, maar dit is voor mij niet te omvatten. Wat een geld voor een een 70 cl vocht met wat alcohol er in... en waar laat je die flessen. Niet gewoon op de kastplank thuis lijkt me
0 x
Uit nieuwschierigheid toch ook maar even gekeken:
GOEIEMORGEN?! Wat een vermogen!
Dit is alvast een studiebeurs, nieuwe auto & vakantiehuis op Hawaii voor kleine Seth?!
GOEIEMORGEN?! Wat een vermogen!
Dit is alvast een studiebeurs, nieuwe auto & vakantiehuis op Hawaii voor kleine Seth?!
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”