Even voorstellen, Paul

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Mountainous
Actief lid
Actief lid

Re: Even voorstellen, Paul

Ongelezen berichtdoor Mountainous » 22 Apr 2013, 19:56

Thnx Piet, ik heb gelijk mijn adressenbestand uitgebreid en spreek liever van nuttige contacten ;-)
0 x
Minder dan 40 vol % alcohol? Dan is het vast en zeker limonade ...

carl
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor carl » 26 Dec 2015, 22:58

Hallo Paul, hoe gaat het met je plannen ? Ik ben samen met een vriend aan het hobby destilleren. Het is onze passie. Onze uitdaging ligt natuurlijk in een zo goed mogelijk product te maken. We zijn pas een half jaar bezig. Het lijkt ons ook fantastisch om er veel meer tijd aan te gaan besteden dan dat we nu doen en misschien ooit in de toekomst een bedrijfje op te zetten. Misschien kunnen we elkaar eens spreken ?

Groeten van Carl
0 x

Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 26 Dec 2015, 23:02

carl schreef:Hallo Paul, hoe gaat het met je plannen ? Ik ben samen met een vriend aan het hobby destilleren. Het is onze passie. Onze uitdaging ligt natuurlijk in een zo goed mogelijk product te maken. We zijn pas een half jaar bezig. Het lijkt ons ook fantastisch om er veel meer tijd aan te gaan besteden dan dat we nu doen en misschien ooit in de toekomst een bedrijfje op te zetten. Misschien kunnen we elkaar eens spreken ?

Groeten van Carl

Carl, waarschijnlijk ga je geen antwoord krijgen. Deze gebruiker is niet meer actief geweest sinds oktober 2013.
0 x

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”