Skyfall

Als er iemand ervaring heeft met of vragen over een whiskyboek of film dan is dat voor iedereen interessant.
rborghmans
Senior
Senior

Skyfall

Ongelezen berichtdoor rborghmans » 06 Dec 2012, 16:26

Vanmorgend naar de nieuwe James Bond "Skyfall" film geweest. Was onder de indruk van het aantal Macallan flessen dat er in voorkwam. Ze hadden ook een Macallan 50, maar zag dan op het etiket 1963 staan. Heb ik me vergist of hebben andere dit ook gemerkt ? :Help
0 x

Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Skyfall

Ongelezen berichtdoor Yapi » 06 Dec 2012, 16:32

rborghmans schreef:Vanmorgend naar de nieuwe James Bond "Skyfall" film geweest. Was onder de indruk van het aantal Macallan flessen dat er in voorkwam. Ze hadden ook een Macallan 50, maar zag dan op het etiket 1963 staan. Heb ik me vergist of hebben andere dit ook gemerkt ? :Help

ik weet het niet, zag alleen de 50 staan... mmmm
0 x
Afbeelding

Sietseus
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Re: Skyfall

Ongelezen berichtdoor Sietseus » 07 Dec 2012, 11:42

rborghmans schreef:Vanmorgend naar de nieuwe James Bond "Skyfall" film geweest. Was onder de indruk van het aantal Macallan flessen dat er in voorkwam. Ze hadden ook een Macallan 50, maar zag dan op het etiket 1963 staan. Heb ik me vergist of hebben andere dit ook gemerkt ? :Help

Bond weet de whisky wel te vinden he? ;)

Ik vrees echter dat je je hebt vergist: er staat 1962 op het label (ook een verwijzing naar Dr. No).
0 x

Terug naar “Boek- en filmbesprekingen en (whisky)taalkundige zaken”