Mel schreef:Ik ben vrijdagavond geweest. Ik begin direct maar met "zeuren"....het viel me zeer tegen waar je allemaal voor bij moest betalen. Zelfs de vrij regielere bottelingen, daar moest minstens 1 a 2 drams bij. Vele daarvan waren vorig jaar nog gratis te proeven. Wat een verschil met bv Leiden. Ik was dus zeer veel geld kwijt. Je betaald 45 euro entree, dan verwacht ik toch wel iets buiten de 10 jarigen om te proeven. Je betaald dus 45 euro om vervolgens te betalen om iets te proeven....
Toch gezellig gehad en ook mooie drams geproefd. Maar een duur uitje is/wordt het op deze manier wel.
Helemaal mee eens hoor. Viel mij vorig jaar ook al op ten opzichte van het jaar daarvoor en dat was nu duidelijk weer het geval, maar het blijft uitverkopen dus tsja, geef ze dan maar eens ongelijk. Vond de vrijdagmiddag VIP sessie wel een veel fijnere vibe hebben trouwens, maar daar moeten mensen dan wel weer heel wat dieper in de buidel tasten. De vrijdag- of zaterdagavondsessie zijn voor sommigen een soort oktoberfest voor whisky geworden.