19 juni 2015 - Whisky/spijs diner 11.0 - Amersfoort NL

Voorbije Whisky-festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tastings worden hier heen verplaatst en kunnen met ervaringen aangevuld worden.
GrandCafeHemels
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 Jan 2015, 15:19

19 juni 2015 - Whisky/spijs diner 11.0 - Amersfoort NL

Ongelezen berichtdoor GrandCafeHemels » 27 Mar 2015, 16:01

Het duurt nog even maar graag wil ik al vertellen dat 19 juni 2015 de elfde editie van het whisky/spijs diner gaat plaatsvinden.
Voor de elfde maal ontkurken we de mooiste whisky's uit Schotland voor het whiskydiner. Reinder Carton van Whiskylounge Amersfoort en chefkok Roel Kort van Hemels in Amersfoort slaan de handen weer ineen om vijf grandioze whisky-spijs combinaties te creëren. Dit maal is het thema "Verborgen en verstopte stokerijen in Schotland".

De afgelopen editie van 20 maart was een groot (uitverkocht) succes waar de gezelligheid alleen werd overtroffen door de zoete tonen die klonken uit de doedelzak van Steve Scholten. Een onvergetelijke avond! Impressies zijn te vinden via onderstaande link:

http://www.singlemaltmatters.com/diner- ... oto-s.html

groeten,
Rob

Slainte!
0 x

GrandCafeHemels
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 Jan 2015, 15:19

Re: 19 juni 2015 - Whisky/spijs diner 11.0 - Amersfoort NL

Ongelezen berichtdoor GrandCafeHemels » 03 Jun 2015, 16:05

Even een kleine update/sneak preview voor het whisky-spijs diner van 19 juni in Amersfoort. Het thema van deze keer is de rol van hout in de smaak van de whisky en dat doen we deze keer met single malts van wat onbekende stokerijen.

Van de zes whisky's die we gaan schenken geef ik er al twee van prijs:
Bij het voorgerecht wordt een 10 jaar oude Tamdhu geschonken en bij het dessert een 14 jaar oude Tomatin die op portvaten heeft gelegen.

Ik heb er al erg veel zin in!

Groeten,
Rob van Grand Café Hemels

PS: liefhebbers kunnen reserveren door een mail te sturen naar info@grandcafehemels.nl waarin staat met hoeveel mensen je komt en of er rekening moet worden gehouden met eventuele allergieën.
0 x


Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast