IWS Bottelingen

Aankondigingen, vragen, antwoorden, etc. die specifiek betrekking hebben op de stichting International Whisky Society. Hieronder vallen ook niet persoonlijke "IWS-huishoudelijke" zaken. Dit forum is primair bedoeld voor IWS leden, toekomstige leden en IWS-bestuursleden.
Gebruikersavatar
IWS
Moderator
Moderator
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 Mei 2008, 16:19
Locatie: Roelofarendsveen
Contact:

IWS Bottelingen

Ongelezen berichtdoor IWS » 07 Jul 2010, 22:00

Ter informatie voor IWS-leden. Er zijn van de 2010 bottelingen van de Highland Park nog 20 en de Blair Atholl nog ongeveer 40 flessen verkrijgbaar.

Zie: Laatste nieuws van 7 juli 2010.
Laatst gewijzigd door Piet op 07 Jul 2010, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Vincent
Actief lid
Actief lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 Feb 2011, 15:07
Locatie: Kloetinge
Contact:

Re: IWS 2010 Bottelingen

Ongelezen berichtdoor Vincent » 05 Apr 2011, 15:13

Inmiddels niet meer vertelt de website. Opperdepop.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mcger
Actief lid
Actief lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 Nov 2010, 17:16
Locatie: Kerkrade
Contact:

Re: 25/27 mrt 2011: 'Whisky op Zee' MiniCruise 2011

Ongelezen berichtdoor Mcger » 07 Apr 2011, 11:51

chris schreef:Misschien een tip voor de IWS om dit gezamelijk met IWS leden en forum leden te doen,een ECHTE whiskytrip voor de liefhebbers . :schotland :Pipersmile


Poging nummer ??? om iets te doen organiseren binnen het IWS!!! tegen de tijd dat dit lukt is de Whisky of OP of ONBETAALBAAR !! :gnif
0 x
Veritatem Dies Aperit

ndekoning
Actief lid
Actief lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 Jul 2009, 23:38
Locatie: Roelofarendsveen
Contact:

Re: 25/27 mrt 2011: 'Whisky op Zee' MiniCruise 2011

Ongelezen berichtdoor ndekoning » 07 Apr 2011, 15:06

Ger,

Volgens mij haal je twee dingen door elkaar: Een whisky reis organiseren en een botteling voor de IWS-leden.
Na ???? pogingen? Pogingen van wie? Van de IWS om iets te organiseren of van jou om ergens aan deel te nemen?
En dan is de whisky op of onbetaalbaar? Als jij niet op tijd besteld is die op. Dat klopt. Maar dat ligt niet aan de IWS.
Onbetaalbaar? Als een whisky niet meer te krijgen is is hij inderdaad per definitie onbetaalbaar.
Maar jij stelt het alsof de IWS een onbetrouwbare oplichter is.

Kritiek is prima, iets willekeurigs schreeuwen zinloos.

Nico de Koning.
Bestuurslid IWS
0 x

Gebruikersavatar
GJR
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 720
Lid geworden op: 01 Aug 2010, 10:47
Locatie: Zierikzee
Contact:

Re: IWS 2010 Bottelingen

Ongelezen berichtdoor GJR » 07 Apr 2011, 19:44

Nico,
Niet helemaal de juiste plaats denk ik zo maar is er al iets bekend over de 2011 bottelingen ?
0 x
Mijn huidige collectie: Afbeelding...... en.... Mijn Whiskyblog en ook op twitter : GJR71

Gebruikersavatar
Mcger
Actief lid
Actief lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 Nov 2010, 17:16
Locatie: Kerkrade
Contact:

Re: IWS 2010 Bottelingen

Ongelezen berichtdoor Mcger » 08 Apr 2011, 12:55

ndekoning schreef:Ger,

Volgens mij haal je twee dingen door elkaar: Een whisky reis organiseren en een botteling voor de IWS-leden.
Na ???? pogingen? Pogingen van wie? Van de IWS om iets te organiseren of van jou om ergens aan deel te nemen?
En dan is de whisky op of onbetaalbaar? Als jij niet op tijd besteld is die op. Dat klopt. Maar dat ligt niet aan de IWS.
Onbetaalbaar? Als een whisky niet meer te krijgen is is hij inderdaad per definitie onbetaalbaar.
Maar jij stelt het alsof de IWS een onbetrouwbare oplichter is.

Kritiek is prima, iets willekeurigs schreeuwen zinloos.

Nico de Koning.
Bestuurslid IWS


Hallo Nico

Denk dat je het spoor even bijster :blacklist bent, en de context van het schrijven niet goed hebt begrepen, heb niets :nono tegen IWS of haar bestuursleden in tegendeel !!! :goedgedaan
Wel is het zo dat er reeds meerdere pogingen zijn gedaan om iets van de grond te krijgen.
Voor wat betreft de opmerking de whisky is op of onbetaalbaar ?? hier hebt je volledig langs de regel gelezen, ik bedoel hier mee tegen de tijd dat er daadwerkelijk is georganiseerd is en voltrokken zal zijn, de tijdsduur hiermee samenhangd. Over een botteling hoor jij mij niet !!!!
Maak je niet te druk en kwaad het leven is veel te kort . :Cry
Groetjes Ger :Slainte
0 x
Veritatem Dies Aperit

Gebruikersavatar
chris
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 558
Lid geworden op: 07 Okt 2009, 10:32
Locatie: Rotterdam
Contact:

Re: 25/27 mrt 2011: 'Whisky op Zee' MiniCruise 2011

Ongelezen berichtdoor chris » 09 Apr 2011, 14:35

Mcger schreef:
chris schreef:Misschien een tip voor de IWS om dit gezamelijk met IWS leden en forum leden te doen,een ECHTE whiskytrip voor de liefhebbers . :schotland :Pipersmile


Poging nummer ??? om iets te doen organiseren binnen het IWS!!! tegen de tijd dat dit lukt is de Whisky of OP of ONBETAALBAAR !! :gnif


Ger,ik wil toch even hierop reageren.De IWS heeft elk jaar iets georganiceerd,ze proberen het,maar het ligt aan de leden of het doorgaat.Als er te weinig aanmeldingen zijn ja dan wordt het geannuleerd,nogal logisch.Hoe vaak ben je zelf eens met 1 van de trips meegeweest,ik weet alleen dat ik je gezien en gesproken heb tijdens het lustrum in hotel Veldenbos,en dat is dan ook de enigste keer geweest.York,Norwich en Limburg Am Lahn,geen Ger(sorry als alleen jouw naam voorkomt maar dit geldt voor een hoop leden).De leden laten het afweten(om wat voor reden dan ook),dus ik vindt het jammer dat de IWS hierop aangevallen word,terwijl het toch aan ons, de leden ligt.Hopelijk zie ik jou toch met een volgende trip,want ze blijven pogingen wagen. :Slainte

Groeten Chris.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mcger
Actief lid
Actief lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 Nov 2010, 17:16
Locatie: Kerkrade
Contact:

Re: IWS 2010 Bottelingen

Ongelezen berichtdoor Mcger » 10 Apr 2011, 09:40

Beste Chris,

Begrijp totaal de consternatie niet ??? Val niets of iemand aan geef mijn mening weer!!
Waarom schrijven de leden niet in ??? :o

Er zijn leden welke op bepaald tijden wellicht zouden moeten werken?
Er zijn leden welke graag mee zouden willen, maar dan blijkt het financieel niet haalbaar??
Er zijn leden die graag aan iets zouden willen deelnemen als er een landelijk gespreide activiteit zou worden gehouden.
Zo kunnen we nog een poosje doorgaan.

Communiceren wellicht middels een enquete :blacklist zou wel eens een heel ander licht op het e.e.a kunnen laten vallen.

Voorwat betrefd het door jou aangehaalde te weten Limburg-Lahn Norwich e.a. veel geld bespaard door op eigen gelegenheid hierheen te reizen?? vreemd ?? nee!!
:Slainte Ger.
0 x
Veritatem Dies Aperit

Vincent
Actief lid
Actief lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 Feb 2011, 15:07
Locatie: Kloetinge
Contact:

Re: IWS 2010 Bottelingen

Ongelezen berichtdoor Vincent » 24 Mei 2011, 13:21

GJR schreef:Nico,
Niet helemaal de juiste plaats denk ik zo maar is er al iets bekend over de 2011 bottelingen ?


Ja, zie de meest recente nieuwsbrief en je PM doos. ;)
0 x
Afbeelding

ndekoning
Actief lid
Actief lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 Jul 2009, 23:38
Locatie: Roelofarendsveen
Contact:

Re: IWS Bottelingen

Ongelezen berichtdoor ndekoning » 30 Mei 2011, 16:53

Zullen we deze discussie sluiten en ons richten op de nieuwe botteling van de IWS 2011?

-Nico
0 x

Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8302
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

Re: IWS Bottelingen

Ongelezen berichtdoor Piet » 30 Mei 2011, 20:42

Ik heb de titel van het hoofdonderwerp aangepast dus de discussie over IWS Bottelingen kan hier gewoon blijven .... om nu elk jaar een nieuw onderwerp te maken. Kan wel maar zo te zien nog niet echt nodig.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat in de Zen-tuin.

Vincent
Actief lid
Actief lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 Feb 2011, 15:07
Locatie: Kloetinge
Contact:

Re: IWS Bottelingen

Ongelezen berichtdoor Vincent » 22 Jun 2011, 09:44

@ IWS

Wanneer worden de 2011 bottelingen verzonden?
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6756
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: IWS Bottelingen

Ongelezen berichtdoor JayDie » 22 Jun 2011, 14:03

Op de website staat:
In verband met vakantie zullen reserveringen pas na 10 juli worden verwerkt.
Geplaatste reserveringen worden op volgorde van binnenkomst behandeld.
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Vincent
Actief lid
Actief lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 Feb 2011, 15:07
Locatie: Kloetinge
Contact:

Re: IWS Bottelingen

Ongelezen berichtdoor Vincent » 23 Jun 2011, 10:21

Ik heb niets gereserveert... Ik heb 3 weken geleden betaald en niets ontvangen. Maar vooruit dat ligt ook vast aan de vakantie. ;)
0 x
Afbeelding


Terug naar “International Whisky Society (IWS)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast