www.drankgigant.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Gebruikersavatar
dmace
Senior
Senior
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 Okt 2010, 11:08
Locatie: Assendelft
Contact:

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor dmace » 31 Aug 2012, 11:25

Inderdaad een beetje "over the top" om te gaan zeuren over de slechte beschikbaarheid van dure limited editions.
Dan moet je een goede slijter zoeken die je meteen op de hoogte brengt omdat hij z'n klanten goed kent.

Aan de andere kant kun je je afvragen waarom een "drankgigant" dergelijke dingen in z'n assortiment zou moeten hebben.
;)
0 x

Drankgigant
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 91
Lid geworden op: 30 Apr 2010, 18:32

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor Drankgigant » 05 Sep 2012, 11:36

Bedankt voor de reacties, gelimiteerde flessen zijn moeilijk om te bemachtigen, ook voor ons ;) Als je een bepaalde fles wilt hebben kan je ons altijd mailen of bellen en dan kunnen we proberen om 'm voor je achter te houden. Het zijn ook flessen die we speciaal voor whiskyliefhebbers/dit forum bestellen.

Hebben net de Jack Daniels Tennessee Honey, Millstone 12 Year Sherry Cask en Millstone 100 toegevoegd. Allen op voorraad en direct te bestellen!
0 x
The tools I need for my work are paper, tobacco, food, and a little whiskey. -William Faulkner

Omdat het leven al duur genoeg is: Naar DrankGigant, whisky's

xit2050
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 Sep 2012, 08:35
Locatie: België

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor xit2050 » 17 Sep 2012, 08:42

Dit weekend mijn eerste bestelling geplaatst bij Drankgigant... Nu afwachten.

Niettemin, twee opmerkingen:
1. Op de site staat te lezen dat er voor betalen via Paypal een toeslag is van 2%, maar voor de Belgen die wensen te betalen via Bancontact is er ook 2% toeslag. Dit wordt nergens vermeld.
2. Volgens de site zijn de verzendkosten naar België 7,95€ tot 2kg en 0,75€ voor elke extra kg. Ik heb 2 flessen besteld en 9,10€ verzendkosten betaald. Dit klopt niet met de opgegeven bedragen.

Een reactie, drankgigant?
0 x

Justen B.
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 Sep 2012, 15:54

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor Justen B. » 20 Sep 2012, 16:00

Hallo iedereen,

Ik weet het, het is een Whisky forum, maar gezien het hier om Drankgigant.nl gaat wil ik toch even wat kwijt.

Dus ik bestel 2 flessen Appleton Rum, de 8 yr en VX waarna ik de volgende dag een email krijg met de melding dat de 8yr is uitverkocht, terwijl op de site stond 'direct leverbaar'.

Okee, mailde ik terug, doe dan maar de 12yr! (is toch veel lekkerder :gnif ) Dan betaal ik wat bij en is het goed, toch?

Die was nog op voorraad ja!

Maar nee, dan moest de zending geheel opnieuw betaald worden (?) En alsnog een dag wachten..!

Dus ik vraag, kan er geen iDeal opdracht aangemaakt worden, of bij aflevering de rest betalen, of geld overmaken O.I.D.?

Nee. Of een dag wachten, of niks.


Ik heb de bestelling geannuleerd. :violin
0 x

QPO-80-03
Senior
Senior
Berichten: 232
Lid geworden op: 17 Mei 2012, 19:17
Locatie: Zuid-Holland
Contact:

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor QPO-80-03 » 20 Sep 2012, 19:11

Tsja....

En als ik iets schrijf over de drankgigant dan ben ik....

Kritisch, negatief, een zeikerd... Etc...


Schijnbaar mag je in dit klte land alleen maar positief reageren op de grootste lul verhalen...

Jammer, maar dat is nou net iets dat ik verdom. :vies

Allemaal leuk lief en aardig,

Maar goedkoop reclame maken op een forum....


P.... O.

Gr
0 x
Iemand zei ooit eens tegen mij: "Blijven lachen, het kan altijd erger."
Ik lachte, wat denk je...... het werd erger!!!

Drankgigant
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 91
Lid geworden op: 30 Apr 2010, 18:32

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor Drankgigant » 10 Okt 2012, 22:15

@ xit2050 Transactiekosten MisterCash zijn we vergeten om te vermelden, is er laatst bijgekomen en simpelweg die pagina over het hoofd gezien bij het updaten. Excuus.
@ Justen B., een hele vreemde situatie inderdaad. Ik zal hierover contact opnemen met mijn collega's, dit hoort simpelweg niet, Je hoort nog van me.

Net weer een stel nieuwe artikelen toegevoegd!

Auchentoshan 14 Years Coopers Reserve 46%
Auchentoshan 14 Years Coopers Reserve 46%
Bruichladdich Laddie 16 Years 46 % alcJIM MURRAY Whisky Bible 2013 is BINNEN !!! OP=OP
Nieuwe uitgave Glenfarclas 10 years 2002 50% PSF
Malt Whisky jaarboek 2013 nu bestelbaar.
0 x
The tools I need for my work are paper, tobacco, food, and a little whiskey. -William Faulkner

Omdat het leven al duur genoeg is: Naar DrankGigant, whisky's

xit2050
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 Sep 2012, 08:35
Locatie: België

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor xit2050 » 11 Okt 2012, 08:50

Drankgigant schreef:@ xit2050 Transactiekosten MisterCash zijn we vergeten om te vermelden, is er laatst bijgekomen en simpelweg die pagina over het hoofd gezien bij het updaten. Excuus.


Geen probleem.
Ben trouwens zeer tevreden over de levering.

En een verklaring voor de tweede vraag?
0 x

Drankgigant
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 91
Lid geworden op: 30 Apr 2010, 18:32

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor Drankgigant » 12 Okt 2012, 15:24

@ xit2050 Goed om te horen ;) De verzendkosten heb ik voor je nagelopen, die kloppen. Nu kan het zijn dat de flessen wat zwaarder zijn uitgevallen, voor een 70cl fles rekenen we standaard 1.3kg en voor een literfles 1.7kg. Het glas is wat hem enkele honderden grammen zwaarder maakt. Welke flessen heb je besteld, kan ik het voor je nalopen en je eventueel compenseren als wij een fout hebben gemaakt?
0 x
The tools I need for my work are paper, tobacco, food, and a little whiskey. -William Faulkner

Omdat het leven al duur genoeg is: Naar DrankGigant, whisky's

Gebruikersavatar
totalatool
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2444
Lid geworden op: 08 Jun 2011, 13:59

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor totalatool » 04 Jan 2013, 09:15

Vreemd dat het me nu al enkele dagen op rij opvalt dat er bovenaan de pagina met aanbiedingen groot en vetgedrukt "Alle Actie geldig tot vandaag !!" staat, terwijl de aanbiedingen niet veranderen.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
ElwinB
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 644
Lid geworden op: 05 Dec 2011, 17:10
Locatie: Leeuwarden

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor ElwinB » 04 Jan 2013, 12:50

totalatool schreef:Vreemd dat het me nu al enkele dagen op rij opvalt dat er bovenaan de pagina met aanbiedingen groot en vetgedrukt "Alle Actie geldig tot vandaag !!" staat, terwijl de aanbiedingen niet veranderen.

Sterker nog, dat staat er al een aantal weken. Volgens mij zag ik die tekst ook al rond Sinterklaas staan.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6756
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor JayDie » 04 Jan 2013, 12:58

Onder het motto: "Leef alsof het je laatste dag is..." :gnif
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

rayman007
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 Jan 2013, 13:23

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor rayman007 » 18 Jan 2013, 13:37

Heb al veel besteld bij de Drankgigant, vaak scherpe prijzen communicatie en snelle verzending.

Heb nu wel een punt van aandacht:
Aardige order gedaan en nu kwam er op de dag dat ik de spullen binnenkreeg de nieuwsbrief:

De Dalmore 12Y was ineens 5 euro per fles goedkoper geworden in 1 dag. Bij normale en webwinkels is het dan gebruikelijk dat je dat verschil terugkrijgt, immers de wet koop op afstand maakt het mogelijk dat ik de fles dan terugstuur en het aankoopbedrag(35 euro) en de kosten voor het terugsturen terug zou moeten krijgen.

Ik stelde voor de 5 euro via een couponcode dan te regelen voor een volgende bestelling maar dat kon absoluut niet omdat het verschillende partijen betrof. Maar goed terugsturen en geld terug en opnieuw bestellen levert meer moeite en kosten op dan mij die korting gewoon uit coulance te geven toch.....
0 x

QPO-80-03
Senior
Senior
Berichten: 232
Lid geworden op: 17 Mei 2012, 19:17
Locatie: Zuid-Holland
Contact:

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor QPO-80-03 » 19 Apr 2013, 14:26

altijd scherp blijven en OPPASSEN met de aanbieding bij de drank gigant!

in de reclame mail staat een een afbeelding van een Lagavulin Distillers Edition 1994,

op de site stond een andere afbeelding

bij navraag zeggen ze er 1995 bijgezet "kijk maar op de website"..... zeggen ze in een reactie

hebben de bijdehandjes het even snel op de website aangepast, en doen nu alsof het er al zo stond. beerje jammer.

Wat ook jammer is , en daar staan ze ook bekend voor, is het "creeren" van mooie prijzen..

in de aanbeiding staat ELDERS 74,50 nu 57,95 op de eigen site staat normaal 64,99 nu 57,95 ....

JAMMER, dit is niet mijn manier van zaken doen!
0 x
Iemand zei ooit eens tegen mij: "Blijven lachen, het kan altijd erger."
Ik lachte, wat denk je...... het werd erger!!!

Gebruikersavatar
totalatool
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2444
Lid geworden op: 08 Jun 2011, 13:59

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor totalatool » 19 Apr 2013, 15:31

QPO-80-03 schreef:altijd scherp blijven en OPPASSEN met de aanbieding bij de drank gigant!

in de reclame mail staat een een afbeelding van een Lagavulin Distillers Edition 1994,

op de site stond een andere afbeelding

bij navraag zeggen ze er 1995 bijgezet "kijk maar op de website"..... zeggen ze in een reactie

hebben de bijdehandjes het even snel op de website aangepast, en doen nu alsof het er al zo stond. beerje jammer.

Precies deze vraag heb ik ze vanmorgen ook per mail gesteld.

Wel jammer dat het de 4/499 is trouwens, en niet de 4/501.

Overigens, hetzelfde probleem ondervind ik bij Drankdozijn, want ook daar spreekt men (vrijwel) nooit over batchnummers en is het dus een kwestie van navragen welke op dat moment in voorraad is.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor Matti » 19 Apr 2013, 16:52

Tja, het prijsvoordeel moet ergens vandaan komen blijkbaar. En hoewel ik het liefst overal correcte en uitgebreide info zou zien kost dat natuurlijk ook manuren. Ik vraag zelf bij Drankgigant en DrankDozijn net als totalatool altijd even per mail welke het precies is, want zelfs als de info er wel staat wil het nog wel eens voorkomen dat hij incorrect is.
0 x
Matthijs, whiskynerd.


Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten