Whisky King (whiskyking.be)

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
mickey
Actief lid
Actief lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 Aug 2015, 16:49

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor mickey » 11 Aug 2015, 16:59

Beste forumleden,

ook ik was voornemens om bij een andere webshop van dezelfde aanbieder, bubbleking.be , meerdere flessen champagne te bestellen. Na het lezen van dit forum ben ik echter skeptisch geworden en heb dit ook aan Frederick, de oprichter, gemeld. Ik had overigens van tevoren zeer prettig contact gehad met Frederick en hij was zeker niet slecht te bereiken. Hij gaf aan dat hij er zich van bewust was dat er met whiskyking.be opstartproblemen waren geweest maar dat hij en zijn team hun uiterste best doen om alles veel beter te laten lopen. Vervolgens bood hij zelf aan om de door mij bestelde flessen persoonlijk langs te komen brengen!!! Ik woon in Nederland, weliswaar aan de Belgische grens, maar dat is maar liefst 420 Kilometer van Deinze vandaan! Dat noem ik nou nog eens perfecte service en inzet om betrokkenheid en goodwill te tonen om in toekomst het vertrouwen te krijgen die deze webshop(s) verdient. Alles was keurig in orde met de flessen. Weliswaar waren 3 bestelde flessensets toch niet meer voorradig maar daar wordt aan gewerkt om deze alsnog te kunnen leveren. Mijn ervaring was dus zeer positief en ik zal in toekomst zeker nogmaals bestellen en zou het ook aan vrienden en kennissen aanraden.
0 x

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5369
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor henri » 11 Aug 2015, 17:45

niet om het gelijk weer naar beneden te halen...,
maar weer iemand die zich vandaag inschrijft om specifiek 1 bericht te plaatsen binnen dit topic..
ik riek onraad...
1 x
Afbeelding

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 11 Aug 2015, 17:48

henri schreef:niet om het gelijk weer naar beneden te halen...,
maar weer iemand die zich vandaag inschrijft om specifiek 1 bericht te plaatsen binnen dit topic..
ik riek onraad...

Ik was net met mezelf aan het overleggen of ik hierop zou reageren, maar je bent me voor zie ik.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Nickolaas
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1924
Lid geworden op: 11 Mar 2014, 22:29
Locatie: Midden-Limburg

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 11 Aug 2015, 17:50

johan brugge schreef:
henri schreef:niet om het gelijk weer naar beneden te halen...,
maar weer iemand die zich vandaag inschrijft om specifiek 1 bericht te plaatsen binnen dit topic..
ik riek onraad...

Ik was net met mezelf aan het overleggen of ik hierop zou reageren, maar je bent me voor zie ik.


+1
0 x
Afbeelding

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 11 Aug 2015, 17:54

Ik heb wel vorige week Frederick aan de telefoon gehad. Hij verontschuldigde zich nog eens voor al wat er verkeerd gelopen is. Hij gaf toe dat er in het prille begin heel wat is fout gelopen, maar dat zou de volgende keer dat ik bij hen bestel worden goed gemaakt. Volgens hem waren andere mensen ook door hem persoonlijk gebeld met hetzelfde verhaal ( nog een Belg, een paar Nederlanders en een Duitser volgens Frederick), maar toen ik dat vertelde aan Mermur viel hij uit de lucht.
En nu ineens wordt er de zowaar de loftrompet boven gehaald. Eerst zien en dan geloven. De volgende keer dat ik daar nog eens bestel (ja, doe ik echt al was het bij wijze van test) laat ik julle zeker nog iets weten.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

mickey
Actief lid
Actief lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 Aug 2015, 16:49

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor mickey » 11 Aug 2015, 18:06

????? Dus je moet al langer op dit forum zijn aangemeld wil de reactie geloofwaardig zijn??? Sorry maar dat gaat echt nergens over. Zoals gezegd heb ik als gast dit topic gezien en ik was skeptisch, maar omdat Frederick het aanbod deed om alle flessen persoonlijk langs te brengen heb ik mijn order alsnog geplaatst en alles is perfect verlopen. Natuurlijk doet hij dit niet bij elke bestelling maar het geeft bij mij aan dat er bij hem en zijn team alles aan gedaan wordt om de zaken voortaan goed in orde te hebben. Dat er vervolgens reacties komen van 'vreemd dat iemand zich net aanmeld en dan al positief is' slaat nergens op. Je kunt wel overal over zeuren, maar echt waardevol zijn pas de meningen van degenen die ook echt een bestelling hebben geplaatst en iets kunnen vertellen over de koopervaring en daar ben ik er dus 1 van. Ik ben trouwens ook geen whiskyliefhebber dus waarom zou ik mij al langer op dit forum aangemeld moeten hebben? Ik vond echter dat de positieve ervaring met bubbleking hier ook vermeld mocht worden na al die negatieve feedback. Men moet iemand ook de kans geven om fouten te herstellen. Of moet dit forum van naam veranderen van whisky forum in azijnzeiker forum?
0 x

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5369
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor henri » 11 Aug 2015, 18:11

mickey schreef: Je kunt wel overal over zeuren, maar echt waardevol zijn pas de meningen van degenen die ook echt een bestelling hebben geplaatst en iets kunnen vertellen over de koopervaring en daar ben ik er dus 1 van. Ik ben trouwens ook geen whiskyliefhebber dus waarom zou ik mij al langer op dit forum aangemeld moeten hebben? Ik vond echter dat de positieve ervaring met bubbleking hier ook vermeld mocht worden na al die negatieve feedback. Men moet iemand ook de kans geven om fouten te herstellen. Of moet dit forum van naam veranderen van whisky forum in azijnzeiker forum?


echt waardevol zijn ook de meningen van de forumleden die hier al een tijd meegaan... positief of negatief
mensen voor een fout behoeden en goed laten nadenken is ook helpen.
je bent geen whiskyliefhebber en gaat specifiek wel hier aanmelden om op dit topic reageren.
dubbel waarschuwingssignaal voor mij.. ( overigens zeer vriendelijk om gelijk over azijnzeikers te beginnen, staat je netjes.. )
2 x
Afbeelding

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 11 Aug 2015, 18:14

mickey schreef:Of moet dit forum van naam veranderen van whisky forum in azijnzeiker forum?

Hoow manneke. Rustig aan ! Een beetje manieren kunnen geen kwaad, lijkt mij. Zulke reactie vertelt meer over jou dan over ons.

Even recapituleren.
mickey schreef:Weliswaar waren 3 bestelde flessensets toch niet meer voorradig maar daar wordt aan gewerkt om deze alsnog te kunnen leveren. Mijn ervaring was dus zeer positief en ik zal in toekomst zeker nogmaals bestellen en zou het ook aan vrienden en kennissen aanraden.

Er ontbraken 3 flessenSETS en jij hebt uiteindelijk toch een positieve ervaring? Ik had 1 verkeerde fles (waar ik voor betaald had) en ik vond dat geen goede ervaring. Als je in iemand zijn zakken zit kan je altijd een negatieve reactie verwachten. Wat ik hier op dit forum ook terecht gemeld heb en toen bleek dat ik niet de enige was.
Dat jij hier nu ineens een uitermate positieve ervaring hebt ondanks dat je bestelling ook niet in orde was doet mij ( en mij niet alleen blijkbaar) toch de wenkbrauwen fronsen.
1 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

mickey
Actief lid
Actief lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 Aug 2015, 16:49

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor mickey » 11 Aug 2015, 18:25

Hoeveel webshops kennen jullie die de order persoonlijk komen leveren? Dat vind ik een zeer positieve ervaring ja en vandaar dat ik ook graag de moeite neem om dat in dit forum te melden. Als bij een bestelling van 25 flessen 3 dezelfde flessen toch niet voorradig blijken te zijn dan kan dat wel eens gebeuren. Het belangrijkste is dat het goed wordt opgelost en daar heb ik alle vertrouwen in. Natuurlijk heb je mensen die meteen bij 1 foute levering van 1 fles er een hele heisa van maken. Maar foute leveringen kunnen altijd en overal gebeuren, gebeurt ook bij amazon, bol.com etc. Het belangrijkste is dat alles uiteindelijk fatsoenlijk wordt opgelost en dat is bij iedereen het geval toch? Of zijn er mensen die iets besteld hebben, betaald hebben, niets ontvangen hebben en geen geld terug ontvangen hebben? Dan zou het een ander verhaal zijn. Foute leveringen kun je gewoon omruilen. En ik heb trouwens bij een andere belgische webshop ook een verkeerde fles afgebeeld gezien bij een andere prijs en tekst. Gewoon even netjes melden en het wordt aangepast of gewoon je gezonde verstand gebruiken. Daar stond ook bij de voorwaarden dat druk- en zetfouten voorbehouden zijn. Nou kan ik over die webshop ook wel een topic gaan openen, maar zie daar het nut niet van in.
0 x

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5369
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor henri » 11 Aug 2015, 18:35

fijn ook dat je je nog even verontschuldigd vanwege je azijnzeikers uitspraak.. :Scratch

iedereen moet zelf maar zijn/haar conclusie trekken.
ik weet genoeg voor mijzelf.
dit zaakje stinkt nog net zo als het voorheen al deed..
0 x
Afbeelding

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 11 Aug 2015, 18:43

mickey schreef:Hoeveel webshops kennen jullie die de order persoonlijk komen leveren?

Minstens 3 (was eerst 2). In Vlaanderen alleen al ... EDIT: maak er daar maar 4 van EDIT 2: Ik denk zelfs dat ik aan 5 kan geraken (dwz, persoonlijk geleverd ofwel door de eigenaar himself of door een chauffeur in dienst van de shop MET een wagen van de desbetreffende shop)

mickey schreef:Als bij een bestelling van 25 flessen 3 dezelfde flessen

Dat zei je niet in je eerste bericht. Daar sprak je over flessensets en niet over 3 dezelfde flessen. Duidelijk was dat niet, maar goed. Druk- en typefouten worden hier ook wel vergeven.

mickey schreef:Natuurlijk heb je mensen die meteen bij 1 foute levering van 1 fles er een hele heisa van maken.

Indien je de hele historie zou gelezen hebben, had je geweten dat het niet enkel hierover ging.

mickey schreef:Nou kan ik over die webshop ook wel een topic gaan openen, maar zie daar het nut niet van in.

Waarom niet? Als het een webshop betreft die wij nog niet kennen zou het een welgekomen mededeling zijn, maar passeer dan eerst eens bij de topic waarin je jezelf deftig voorstelt. Zonder te schelden etc natuurlijk, want dat kunnen wij ook.
Laatst gewijzigd door johan brugge op 12 Aug 2015, 00:30, 2 keer totaal gewijzigd.
1 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

mickey
Actief lid
Actief lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 Aug 2015, 16:49

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor mickey » 11 Aug 2015, 18:52

Beste Henri, dat jij je persoonlijk aangesproken en aangevallen voelt door mijn opmerking over azijnzeikers ligt toch echt aan jezelf. Ik probeerde met die opmerking duidelijk te maken dat je wel over elk klein ding kan gaan zeuren, maar als het uiteindelijk goed is opgelost dan is het ook wel eens klaar en moet er niet doorgezeurd worden. Die opmerking was niet persoonlijk bedoeld, maar kennelijk ervaar jij dit wel zo. Kennelijk is het probleem bij Johan Brugge ook opgelost anders zou hij niet overwegen om nog eens te bestellen. En als 'test' bestellen is ook onzin. Als je verwacht dat je een foute levering krijgt of geen artikelen krijgt en er wel voor betaald dan 'test' je dat ook niet. Ik blijf het wel vreemd vinden dat er in dit topic zich mensen uitlaten over het wel of niet betrouwbaar zijn van een webshop of persoon terwijl ze daar nog geen kennis/ervaring mee hebben gemaakt en gehad. Dat ik als persoon en mijn mening als klant meteen met achterdocht wordt ingeschaald zegt denk ik meer over de persoon die hier zijn vraagtekens bij zet.
0 x

mickey
Actief lid
Actief lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 Aug 2015, 16:49

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor mickey » 11 Aug 2015, 18:53

Hoeveel flessen heb jij dan besteld Johan? Volgens mij was dat er maar 1 toch? Of vergis ik me nou.....
0 x

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5369
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor henri » 11 Aug 2015, 19:00

als ik op jouw post reageer en jij vervolgens direct je reactie afsluit met iets over azijnzeikers dan is dat dus in reactie en dus op mij bedoeld..
je had ook kunnen zeggen dat je dat niet had moeten doen.. ( want je had dat namelijk niet moeten doen.. simpel.. )
0 x
Afbeelding

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 11 Aug 2015, 19:01

mickey schreef:Hoeveel flessen heb jij dan besteld Johan? Volgens mij was dat er maar 1 toch? Of vergis ik me nou.....

Jij hebt echt de ganse historie niet gelezen, he ... Lees eens vanaf het begin voor je nog meer dome dingen gaat zeggen.
Of het nu gaat om 1 fles of over 25 kan mij geen kl... schelen. De bestelling dient perfect te worden uitgevoerd. Punt uit.

mickey schreef:Beste Henri, dat jij je persoonlijk aangesproken en aangevallen voelt door mijn opmerking over azijnzeikers ligt toch echt aan jezelf

Ik geloof dat iedereen die met dit forum meeleeft zich door jou aangesproken voelt. Wie geeft jou eigenlijk het recht om een volledig forum voor azijnzeikers uit te maken?
1 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort


Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten