Whisky King (whiskyking.be)

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
mickey
Actief lid
Actief lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 Aug 2015, 16:49

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor mickey » 11 Aug 2015, 19:03

??? Niet alles in dit topic draait om jouw persoonlijke berichten Henri, sorry dat ik je bij deze uit die droom moet helpen... Als ik een bericht plaats dan geldt dit niet specifiek voor een bepaald persoon en anders vermeld ik dat wel erbij. Dit bericht is dus WEL specifiek voor jou bedoeld Henri...
0 x

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 11 Aug 2015, 19:03

mickey schreef:. Kennelijk is het probleem bij Johan Brugge ook opgelost

Ook aan deze commentaar kan ik merken dat je de voorgeschiedenis niet gelezen hebt.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

mickey
Actief lid
Actief lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 Aug 2015, 16:49

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor mickey » 11 Aug 2015, 19:10

Johan, heb jij je bestelde fles niet ontvangen dan? Volgens mij werd dat wel aangegeven in het forum, heb het net nog eens nagelezen. Dus je hebt betaald en een fles ontvangen toch? Indien het de verkeerde is kun je deze toch gewoon terugsturen? Wat is dan het probleem?
0 x

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5362
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor henri » 11 Aug 2015, 19:11

mickey schreef:??? Niet alles in dit topic draait om jouw persoonlijke berichten Henri, sorry dat ik je bij deze uit die droom moet helpen... Als ik een bericht plaats dan geldt dit niet specifiek voor een bepaald persoon en anders vermeld ik dat wel erbij. Dit bericht is dus WEL specifiek voor jou bedoeld Henri...


wat een volwassen reactie.. liever nog een sneer geven, dan toegeven dat je dat niet had hoeven zeggen ( tegen wie dan ook gericht )
zeer kinderachtig en totaal niet passend bij dit mooie forum
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 11 Aug 2015, 19:24

mickey schreef:Beste forumleden,

ook ik was voornemens om bij een andere webshop van dezelfde aanbieder, bubbleking.be , meerdere flessen champagne te bestellen. Na het lezen van dit forum ben ik echter skeptisch geworden en heb dit ook aan Frederick, de oprichter, gemeld. Ik had overigens van tevoren zeer prettig contact gehad met Frederick en hij was zeker niet slecht te bereiken. Hij gaf aan dat hij er zich van bewust was dat er met whiskyking.be opstartproblemen waren geweest maar dat hij en zijn team hun uiterste best doen om alles veel beter te laten lopen. Vervolgens bood hij zelf aan om de door mij bestelde flessen persoonlijk langs te komen brengen!!! Ik woon in Nederland, weliswaar aan de Belgische grens, maar dat is maar liefst 420 Kilometer van Deinze vandaan! Dat noem ik nou nog eens perfecte service en inzet om betrokkenheid en goodwill te tonen om in toekomst het vertrouwen te krijgen die deze webshop(s) verdient. Alles was keurig in orde met de flessen. Weliswaar waren 3 bestelde flessensets toch niet meer voorradig maar daar wordt aan gewerkt om deze alsnog te kunnen leveren. Mijn ervaring was dus zeer positief en ik zal in toekomst zeker nogmaals bestellen en zou het ook aan vrienden en kennissen aanraden.


Er zijn maar weinig plekken in nederland die 420 km van Deinze af zijn hoor. En de Nederlandse grens al helemaal niet. Als ik 420 km rij sta ik in het uiterste puntje van Friesland.
Of heen en weer naar ongeveer Utrecht.
5 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 11 Aug 2015, 19:28

Misschien bedoelde hij 420 km heen en terug?
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 11 Aug 2015, 19:30

mickey schreef:Dus je hebt betaald en een fles ontvangen toch? Indien het de verkeerde is kun je deze toch gewoon terugsturen? Wat is dan het probleem?

Ook dat staat beschreven in mijn berichten in deze topic. Misschien toch nog maar eens opnieuw lezen?
Laatst gewijzigd door johan brugge op 11 Aug 2015, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 11 Aug 2015, 19:30

Peter87 schreef:
Of heen en weer naar ongeveer Utrecht.


Of hij moet om en nabij Maastricht wonen?
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

mickey
Actief lid
Actief lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 Aug 2015, 16:49

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor mickey » 11 Aug 2015, 19:31

Ja natuurlijk is dat heen en terug.... Lijkt mij niet meer dan logisch dat iemand ook weer dezelfde weg terug moet rijden of niet?
0 x

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 11 Aug 2015, 19:33

dat is maar liefst 420 Kilometer van Deinze vandaan

Nee, toch niet. 420 km van Deinze aan de NL grens. :Scratch
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 11 Aug 2015, 19:34

mickey schreef:Ja natuurlijk is dat heen en terug.... Lijkt mij niet meer dan logisch dat iemand ook weer dezelfde weg terug moet rijden of niet?

Je moet duidelijk zijn, Mickey. Dat heb ik al geschreven. Zulke typo's zijn heel verwarrend.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

mickey
Actief lid
Actief lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 Aug 2015, 16:49

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor mickey » 11 Aug 2015, 19:40

Dat bedoelde ik dus.... Wat heeft de exacte afstand of waar ik woon te maken met de service en betrouwbaarheid van de webshop? Of dat nu 200, 400 of 800km is. De service zou ook bij 50 kilometer een goede service zijn geweest. En iemand die zijn gezonde verstand gebruikt weet dat met het gegeven dat de woonplaats aan de belgisch/nederlandse grens ligt en de afstand 420 kilometer is het hierbij niet om een enkele reisafstand gaat.
0 x

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5362
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor henri » 11 Aug 2015, 19:45

ah, ik zie het al, jouw posten zijn dus duidelijk en wij moeten alles dus toch begrijpen? hoe durven we vragen te stellen.
maar nee, wij vatten alles verkeerd op. en onze teksten zijn vooral heel onduidelijk.

sorry mickey,
wij zijn toch ook maar een stelletje rare jongens..
3 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mermur
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2015
Lid geworden op: 09 Feb 2014, 18:28
Locatie: Nijmegen
Contact:

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor Mermur » 11 Aug 2015, 19:46

mickey schreef:[...]Of zijn er mensen die iets besteld hebben, betaald hebben, niets ontvangen hebben en geen geld terug ontvangen hebben? Dan zou het een ander verhaal zijn.[...]


Ik heb weliswaar uiteindelijk mijn geld teruggekregen, maar ik zal nooit meer iets bij deze webshop bestellen omdat ik regelrecht ben voorgelogen. Mij werd namelijk verteld dat de fles die ik had besteld was opgestuurd en dat ik binnen enkele dagen de track&trace code zou ontvangen, terwijl zij nooit over de fles beschikt hebben. Als ze gelijk na bestelling gezegd hadden dat de fles niet leverbaar was, was er niet zo veel aan de hand geweest. Maar je klant willens en wetens om de tuin leiden, dat betekent wat mij betreft een onherstelbare breuk van vertrouwen.
2 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 11 Aug 2015, 19:56

mickey schreef:Dat bedoelde ik dus.... Wat heeft de exacte afstand of waar ik woon te maken met de service en betrouwbaarheid van de webshop? Of dat nu 200, 400 of 800km is. De service zou ook bij 50 kilometer een goede service zijn geweest. En iemand die zijn gezonde verstand gebruikt weet dat met het gegeven dat de woonplaats aan de belgisch/nederlandse grens ligt en de afstand 420 kilometer is het hierbij niet om een enkele reisafstand gaat.


Als je je gezond verstand gebruikt weet je ook dat Deinze geen 210 km van de Nederlandse grens is.
Zelfs Maastricht is maar 180.
Nou maakt het allemaal niet uit hoeveel km het nou wel of niet is. Het gaat ons erom dat je uit je nek loopt te lullen en verwacht dat iedereen het maar blind met je eens is. En dan meteen een heel forum azijnzeikers noemt.

Iemand die zijn gezond verstand gebruikt vind het heel verdacht dat iemand die geen whisky liefhebber is zichzelf aanmeld op een WHISKY forum om een bepaalde webshop goed te praten waar mensen hier slechte ervaringen mee hebben.
3 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash


Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten