post.nl ervaringen vs andere

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: post.nl ervaringen vs andere

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 14 Apr 2021, 10:31

Dre schreef:
Cask1988 schreef:... maar qua pakketten gaat ik vanaf nu lekker naar de DPD.

Dan wens ik je alvast veel succes... —>quoteknip <— kort samengevat lijkt dpd dus ook k

Damn dat klinkt ook alles behalve goed en beloofd niet zoveel goeds dus :Scratch ups en dhl is ook 1 pot nat. Hmm... :roll: Volgens mij kunnen we beter een parkeerplaats centraal in het land gaan huren en dan 1x pm de grote afhaal- en uitwisseldag organiseren...
1 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3203
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: post.nl ervaringen vs andere

Ongelezen berichtdoor defeatless » 14 Apr 2021, 11:19

Cask1988 schreef:Volgens mij kunnen we beter een parkeerplaats centraal in het land gaan huren en dan 1x pm de grote afhaal- en uitwisseldag organiseren...


Dat gaat een heel gezellig boel worden!

Was het wel verstandig om Henri terug te laten rijden Arthur? Ja hij moest wel Alex, hij was te zat om een taxi te bellen!
3 x

Gebruikersavatar
AquaVitae
Senior
Senior
Berichten: 421
Lid geworden op: 05 Mei 2015, 23:32
Locatie: Doetinchem

Re: post.nl ervaringen vs andere

Ongelezen berichtdoor AquaVitae » 14 Apr 2021, 11:26

Als al je concurrenten slechte service leveren dan is dat blijkbaar reden om zelf ook maar half werk te leveren. Meestal gaat het goed, maar ik heb het afgelopen jaar meer slechte ervaringen dan in alle jaren hiervoor samen.

PostNL: telkens vertraagde leveringen en/of pakket direct naar pakketpunt of terug naar afzender zonder reden;
DPD: meerdere pakketten zouden zijn afgeleverd, maar nooit een beozrger aan de deur gezien;
DHL: pakket naar Malta verzonden en ergens kwijt geraakt. MaltaPost en DHL wijzen lekker naar elkaar;
GLS: pakketten zien er uit of ze door de shredder gaan voordat ze worden afgeleverd en veel breuk.

Wat voor alternatieven zijn er nog? Allemaal even slecht.
1 x

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5372
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: post.nl ervaringen vs andere

Ongelezen berichtdoor henri » 14 Apr 2021, 15:21

defeatless schreef:Was het wel verstandig om Henri terug te laten rijden Arthur? Ja hij moest wel Alex, hij was te zat om een taxi te bellen!


?? :? :Scratch
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3203
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: post.nl ervaringen vs andere

Ongelezen berichtdoor defeatless » 14 Apr 2021, 19:13

henri schreef:
defeatless schreef:Was het wel verstandig om Henri terug te laten rijden Arthur? Ja hij moest wel Alex, hij was te zat om een taxi te bellen!


?? :? :Scratch


Geintje!
0 x

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5372
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: post.nl ervaringen vs andere

Ongelezen berichtdoor henri » 14 Apr 2021, 19:18

defeatless schreef:
henri schreef:
defeatless schreef:Was het wel verstandig om Henri terug te laten rijden Arthur? Ja hij moest wel Alex, hij was te zat om een taxi te bellen!


?? :? :Scratch


Geintje!


ik vond het al vreemd gezien ik geen rijbewijs heb.. :P
2 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Erik1908
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 803
Lid geworden op: 21 Aug 2016, 16:00
Locatie: Omgeving Amersfoort

Re: post.nl ervaringen vs andere

Ongelezen berichtdoor Erik1908 » 14 Apr 2021, 20:50

Ik moet bekennen dat ik eigenlijk weinig problemen met welke pakketleverancier dan ook heb gehad. PostNL is hier het meest aan de deur geweest, en zelfs bij die heb ik pas 1x een probleem gehad. Was een pakketje van Henri dat vertraagd was, maar "Sherlock-Henri" haalde het pakket eindelijk boven water.

Ervaringen waren zelfs zo goed dat ik bij een levering vlak voor de Kerst (van eigenlijk steeds dezelfde chauffeur), een kerstkaart en een envelop met kleine inhoud als dank voor de goede service, aan hem overhandigde wat hij zeer waardeerde.
0 x
Days up and down they come, like rain on a conga drum. Forgotten most, remember some but don't turn none away (Townes van Zandt).
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1875
Lid geworden op: 09 Jul 2015, 20:01
Contact:

Re: post.nl ervaringen vs andere

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 14 Apr 2021, 21:37

henri schreef:
defeatless schreef:
henri schreef:
?? :? :Scratch


Geintje!


ik vond het al vreemd gezien ik geen rijbewijs heb.. :P


Als je genoeg gedronken hebt maakt dat ook niet meer uit
1 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"


Afbeelding

Gebruikersavatar
Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1875
Lid geworden op: 09 Jul 2015, 20:01
Contact:

Re: post.nl ervaringen vs andere

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 14 Apr 2021, 21:39

Cask1988 schreef:Volgens mij kunnen we beter een parkeerplaats centraal in het land gaan huren en dan 1x pm de grote afhaal- en uitwisseldag organiseren...


Ik heb hier laatst gehoord dat Nieuwegein erg populair is voor dit soort gelegenheden.
1 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"


Afbeelding

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: post.nl ervaringen vs andere

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 14 Apr 2021, 23:11

Wouter1981 schreef:
Cask1988 schreef:Volgens mij kunnen we beter een parkeerplaats centraal in het land gaan huren en dan 1x pm de grote afhaal- en uitwisseldag organiseren...


Ik heb hier laatst gehoord dat Nieuwegein erg populair is voor dit soort gelegenheden.

Prima centraal plekkie! :bigsmile Iemand een aan te raden locatie daar met goede bosjes..eh..voorzieningen? :lol:
1 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5372
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: post.nl ervaringen vs andere

Ongelezen berichtdoor henri » 14 Apr 2021, 23:29

Cask1988 schreef:
Wouter1981 schreef:
Cask1988 schreef:Volgens mij kunnen we beter een parkeerplaats centraal in het land gaan huren en dan 1x pm de grote afhaal- en uitwisseldag organiseren...


Ik heb hier laatst gehoord dat Nieuwegein erg populair is voor dit soort gelegenheden.

Prima centraal plekkie! :bigsmile Iemand een aan te raden locatie daar met goede bosjes..eh..voorzieningen? :lol:


da's toch ee duidelijke sollicitatie voor vieze-president.. :?
2 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
dannyp44
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 755
Lid geworden op: 25 Feb 2017, 14:45
Locatie: Elburg

Re: post.nl ervaringen vs andere

Ongelezen berichtdoor dannyp44 » 29 Apr 2021, 13:48

Post.nl is weer legendarisch... pakketje zou eerst gisteren binnen komen maar nee vertraging dan vandaag en wat denk je...ja goed weer geen pakketje. En nu staat er geen datum meer bij, alleen we hebben vertraging. Ik denk dat ik het voortaan maar zelf ga ophalen.
0 x

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2480
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: post.nl ervaringen vs andere

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 29 Apr 2021, 16:20

Zelf met PostNL meestal goede ervaringen. Meest vervelende bij hen vind ik dat je het afleveradres niet kan wijzigen naar een service-point/pick-up locatie als je de predict-mail ontvangt. Iets wat bij DHL en DPD probleemloos werkt.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Uridium
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 709
Lid geworden op: 23 Apr 2016, 23:10

Re: post.nl ervaringen vs andere

Ongelezen berichtdoor Uridium » 29 Apr 2021, 16:47

Fat Bastard! schreef:Zelf met PostNL meestal goede ervaringen. Meest vervelende bij hen vind ik dat je het afleveradres niet kan wijzigen naar een service-point/pick-up locatie als je de predict-mail ontvangt. Iets wat bij DHL en DPD probleemloos werkt.


Da's inderdaad lastig ja; liep daar zojuist tegenaan bij een zending van Roelof (Freezeroz). Ik zit morgenmiddag op een terras (met winterjas, wanten en snowboots aan), dus kan 'em niet in ontvangst nemen.
Als je een account bij PostNL aanmaakt, kun je wel aangeven dat 'ie bijv. bij niet-thuis naar het dichtsbijzijnde afhaalpunt gaat. Heb ik zo ingesteld, want mijn buren wil ik niet met m'n whiskyhobby belasten :bigsmile
2 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2480
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: post.nl ervaringen vs andere

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 29 Apr 2021, 17:04

Okay, goede tip! Want mijn pakket van Roelof is zojuist, waarschijnlijk, bij de buren gedropt. En even afwachten welke van de vijf dit is geweest, daar word ik ook niet altijd blij van.
1 x
Afbeelding


Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten