Evenementen kalender
Welkom & quick start!

Ruval schreef:Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het blad lees om mijn interesse in whisky. Dat er enige
aandacht aan lifestyle wordt besteed is uiteraard geen probleem, maar ik kan een vaste link
met horloges niet geheel en al plaatsen.
Just my 2 cents... neemt niet weg dat ik mijn abbonement voor het komende jaar gewoon weer
verleng!
Kind regards,
Victor

WhiskyEtcMagazine schreef:Hallo allemaal,
Wij overwegen in 2011 een vaste horlogepagina toe te voegen. Hetzelfde idee als de huidige 'ETC' pagina, maar dan met alleen horloges. De 'ETC' pagina blijft ook gewoon bestaan.
Graag vragen wij u om uw mening, vandaar de poll.
Dank!

WhiskyEtcMagazine schreef:Goed idee van de oudere uitgaven!
Ik zal het in de groep gooien.
abonnement netje DOEN BETALEN is weer goed overnagedacht.
Mcger schreef:WhiskyEtcMagazine schreef:Goed idee van de oudere uitgaven!
Ik zal het in de groep gooien.
Heeft de rest tenminste voor niets haarabonnement netje DOEN BETALEN is weer goed overnagedacht.

Mcger schreef:Heeft de rest tenminste voor niets haarabonnement netje DOEN BETALEN is weer goed overnagedacht.

) en bij de gelukkigen zit in elk geval één vrouw.
Uiteraard toeval, maar toch.
Piet schreef:Felicitatie aan de winnaars![]()
Er komt net een e-nieuwsbrief met de uitslag van de verloting van 3 flessen Glenfiddich 15 years old, onder abonnees op Whisky Live Leiden (dom dom, helemaal vergeten) en bij de gelukkigen zit in elk geval één vrouw.
Dat is 33%, lijkt me ruim boven gemiddeld als het over whisky gaatUiteraard toeval, maar toch.

Piet schreef:Er komt net een e-nieuwsbrief met de uitslag van de verloting van 3 flessen Glenfiddich 15 years old, onder abonnees op Whisky Live Leiden (dom dom, helemaal vergeten)

JayDie schreef:Piet schreef:Er komt net een e-nieuwsbrief met de uitslag van de verloting van 3 flessen Glenfiddich 15 years old, onder abonnees op Whisky Live Leiden (dom dom, helemaal vergeten)
Ook vergeten / niet gezien![]()

Ruval schreef:Het abonnement (wat blijft het toch een rotwoord om te spellen) is weer vernieuwd voor het komende
jaar. Dit zal waarschijnlijk het laatste jaar zijn voor een direct abonnement, volgend jaar wil ik het
gaan combineren met een lidmaatschap van het IWS.
Het laatste nummer kwam afgelopen week binnen en is weer aangenaam leesplezier!
Groet,
Victor

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten