PC8 alternatief

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
WIVADU
Actief lid
Actief lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 Jan 2015, 10:07

Re: PC8 alternatief

Ongelezen berichtdoor WIVADU » 15 Aug 2015, 21:23

Nino,

Bedankt voor de tip!
Ken je deze zelf qua smaak en ken je een of meer van de genoemde voorbeelden qua smaak? En kun je eventueel aangeven waar de https://www.whiskybase.com/whisky/58114 ... edition-dl qua smaak het meest op lijkt?

Of misschien zijn er andere forumleden die dit kunnen?
0 x

Roland...
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 766
Lid geworden op: 22 Sep 2012, 15:02
Locatie: omgeving Breda

Re: PC8 alternatief

Ongelezen berichtdoor Roland... » 15 Aug 2015, 21:33

Gast, wat 'n vragen... Koop 'n fles of sample van de eerder gegeven alternatieven en ervaar zelf wat jij 't best vind smaken! Dat is het mooie aan whisky, zelf ontdekken!
4 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: PC8 alternatief

Ongelezen berichtdoor Nino » 15 Aug 2015, 21:50

WIVADU schreef:Nino,

Bedankt voor de tip!
Ken je deze zelf qua smaak en ken je een of meer van de genoemde voorbeelden qua smaak? En kun je eventueel aangeven waar de https://www.whiskybase.com/whisky/58114 ... edition-dl qua smaak het meest op lijkt?

Of misschien zijn er andere forumleden die dit kunnen?

Ik heb heb hem 80punten gegeven, de rede vooral omdat hij niet zo heel veel meer bied dan alleen peat. Hier en daar een zuurtje en een zoetje zeg maar! Finish vond ik nog het beste aan deze dram.. pakte hem s'winter wel eens na een avondje zwaar tafelen :D om een lang verhaal kort te maken: hij is zeker wel te drinken maar of deze vergleken mag worden met een pc8?! En ik vind hem achteraf te duur (gekocht aan het begin van m'n whisky carrière). Maar hey zoals Roland zegt: smaken verschillen en nou heb ik geen sample-flesjes maar je bent meer dan welkom om een sample flesje te vullen :Slainte
0 x
Afbeelding

WIVADU
Actief lid
Actief lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 Jan 2015, 10:07

Re: PC8 alternatief

Ongelezen berichtdoor WIVADU » 15 Aug 2015, 23:06

@roland: ...
@nino: Dank je voor je aanbod.
2 x


Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten