Evenementen kalender
Welkom & quick start!

saintjimmy schreef:Ik vond deze tasting notes van de Bruichladdich Renegade rum's, aangezien deze een tijdje geleden onderwerp van gesprek waren zie hier het complete artikel:
http://www.masterofmalt.com/Blog/post/Renegade-Rum.aspx

laddie teun schreef:Jock, Ben Ellefesen van Master of Malt zal naar Maltstock komen dit jaar

laddie teun schreef:vooralsnog hebben we niet echt ruimte voor nog een masterclas
maaruh vrij maken van de BT stand? Ik dacht dat Niels en Bob die gingen doen...

Jock schreef:Ik wilde een recensie doen van de Kosher Wine finish. Maar het wordt gemaakt voor de New Yorkse markt. Toen ik belde of ze toch eentje voor mij apart konden zetten dat ik kon oppikken als ik in mei daar ben, was het antwoord van Ella Edgar, "yes Jock, of course, looking forward to seeing you".
A Bruichladdich 1994 aged in bourbon casks for 14 years before being finished in casks from the Carmel winery in Israel.

Jock schreef:Wat ik had was echt heel anders dan de whiskies op de whisky exchange. Mijn whisky is 19 jaar oud!!
Jock schreef:En Jim McEwan was zo aardig om mij een grote fles te laten tappen uit een vat helemaal gratis en voor niets. Ze waren vergeten om de officiele fles voor mij apart te zetten enJim excuseerde zich en nam mij mee de warehouse in waar ik dit beauty mocht proeven en een grote fles van zomaar nemen.

old-smuggler schreef:Zeg Jock, bedoel je soms deze whisky......
. Wat een sample in een glas. Ik weet niet of het dezelfde whisky is in dat glas. De kleur in dat glas is wel erg rood. Wat zit erin?
Jock schreef:Trouwens ik melldde dat de whisky die ik had 19 jaar oud was in mijn filmpje, maar realiseer ik me nu dat het eigenlijk 21 jaar oud is. 1989 in vat en 2010 in flwes. Dus 21 jaar oud.

old-smuggler schreef:Dit is de 21 jarige Black Art die nog steeds op cask ligt en tijdens ons laatste bezoek door Jim aan mijn vrouw werd aangeboden. Gelukkig heeft ze enkele nipjes genomen en niet het hele glas leeg gemaakt.![]()
![]()
![]()
Duidelijke winebarrels en idd een cassisgeur.

Keer terug naar Schotse single malt (Scottish Single Malt)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten