Evenementen kalender
Welkom & quick start!

whiskybar schreef:Ruilen van deze flessen voor flessen die ik wil verzamelen is ook een optie.

whiskybar schreef:Mijn interesse gaat vooral uit naar gesloten distilleerderijen, kruikjes en als extra, van ieder whisky producerend land minstens 1 fles. Van de gesloten distilleerderijen zoek ik in ieder geval: Banff, Ben Wyvis, Ladyburn, Glenlochy, Glenury royal, Glenugie, Kinclaith en North Port. Kortom nog heel wat flessen te gaan.

Piet schreef:En waar in de buurt woon je whiskybar ?
Misschien even in je profiel zetten dan zien we het in de rechter marge... ik vraag het omdat ik wellicht iets heb/zoek als je niet zo ver weg zit voor mij....

whiskybar schreef:Nog even Japie,
nee ik woon in de buurt van Doetinchem, op Speurders had ik per abuis mijn oude email gebruikt, die is gekoppeld aan Hoofddorp vandaar.
Wim
Japie Krekel schreef:Stuur mij geen PB
Maar beantwoord de vragen gewoon op het forum
Piet schreef:Je had bij je vorige aanbieding hiervan nog niet op vragen gereageerd.
Vandaar even samengevoegd.
Of ben je niet meer geïnteresseerd in ruilen b.v. tegen gesloten distilleerderijen ?
Waar in de buurt je woont vraag ik omdat ik wellicht wel langs wil komen als het in de buurt is maar niet zit te wachten op versturen.

Japie Krekel schreef:op het forum.
Beetje vreemd allemaal
Ja ik ben nog steeds geïnteresseerd in ruilen voor gesloten distilleerderijen. Ik ben nieuw op dit forum en heb nog niet uit kunnen vinden hoe ik mijn locatie moet vermelden. Ik woon in de omgeving van Doetinchem.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast