Echter, soms komt het eens voor dat ik bijvoorbeeld eergisteren een bericht zag waar ik nog op wil reageren. Momenteel vind ik het vrij lastig te zoeken door de boomstructuur. Laatst heb ik Piet er al op gewezen om het zoeken aan te passen: eerst was het zo dat wanneer een woord 'te vaak' voor komt, er geen zoekresultaten gegeven worden. Het zoeken is nu dus zeker verbeterd (
), maar ik heb nog een idee:Het toevoegen van een RSS feed, welke bijvoorbeeld de actieve onderwerpen van de laatste week toont
Ik wil dan niet alle reacties in een RSS feed zien, maar alleen de onderwerpen waarin gereageerd is. Wanneer je alle reacties zou zien wordt de lijst erg lang. Een nieuw gestart onderwerp waarin men gelijk 10x reageert komt dan in die lijst. Dat is niet praktisch. Alleen dat nieuwe onderwerp; dat is genoeg.
Wat daarvoor moet gebeuren is een (php) pagina maken die een query uitvoert op de database, reacties ophaalt van deze week (vandaag - 7 dagen) of de 15 nieuwste onderwerpen, vervolgens daar de onderwerpen bij zoekt en dit resultaat uitspuugt in XML ala RSS. Piet, ik wil je hier wel bij helpen hoor
Wanneer later blijkt dat er 'teveel' gereageerd wordt kun je nog besluiten om de feeds op te splitsen in categorie.
Wat vinden jullie?