Hiep hiep hoera
Niet dat ik hier elk jaar aandacht aan ga schenken (net als aan het eertse 100-ste lid) maar dit leek me toch een gerechtvaardigde gelegenheid.
Mede dankzij John (JayDie, een van de/de eerste posters (?), de absolute top bijdrager in dit eerste jaar en vanaf oktober 2009 tevens moderator: hetwhiskyforum) is het een goede start geweest en hebben we de "kwaliteit" in lijn met de doelstelling (ja, ja, niet voor iedereen nodig maar toch) op het huidige niveau weten te brengen en te houden.
Hoewel een groot deel van de geregistreerde gebruikers niet (meer) actief is, hebben we in dit eerste jaar toch de 250 deelnemers overschreden
Ik heb het gevoel dat ik er een aantal vrienden, waarmee ik een gemeenschappelijke interesse deel, bij heb en beleef daaraan veel plezier. Het geeft voldoening de interesse en "sfeer" op het forum te kunnen delen.
Overigens hebben we de afgelopen maanden, maandelijks zo'n 2500 unieke bezoekers dus er wordt veel meegekeken !

P.s. Voor de geschiedkundigen onder ons:
Buiten de admin- en moderator-ID's registreerde de eerste deelnemer om 23:38 op 30 juli 2009, echt enkele minuten nadat het forum geactiveerd was. Wonderwel was dit ndekoning. Nico is bestuurslid van de International Whisky Society en toonde al direct interesse. Vandaar dat in de maanden daarop volgend de samenwerking met de IWS is ontstaan.
Zie ook: Het forum management team of "Het team".
De eerste posts door deelnemers werden op 31 juli 2009 geplaatst.

voor en neem er graag m'n